Alla inlägg den 15 september 2013

Av no-sense - 15 september 2013 20:56

Jaha. . . sätter mig för att skriva men det är helt blankt i huvet! Helgen har varit . . . överraskande, omtumlande och rolig.

Min lillasyster gifte sig i lördags och ja hela den bakgrundshistorian orkar jag mig inte på idag! Den e lång och inte så rolig. Tror jag aldrig kommer skriva ner den så håll inte andan. Då dör du! Men en lång historia kort -

Jag har inte pratat med min syster på ca ett år. Igår gick jag på hennes bröllop och ett steg i rätt riktning mot försoning togs. Vi får se hur det hela utvecklar sig. Håller mig lite kort om detta ämnet!

Bröllopet var i alla fall jättefint! Det var traditionellt, häst å vagn och trevligt folk!

Jag har nog gått upp 2 kg under helgen, har inte vågat utmana vågen för att ta reda på det men risken är överhängande om man uttrycker sig milt! Frossa är rätta ordet! Jag mådde så illa igår när jag gick å la mig! Och ångesten ska vi inte prata om!

Jag har en fruktansvärd nyhet också! Den är så fruktansvärd så håll för ögonen om ni är känsliga!

Jag har blivit förkyld!!!! Och Topploppet som är på lördag!!!
Så jäkla trist men jag ska springa om jag så får maginfluensa! Fast jag lovade storasyster å låta bli om jag fick feber! Men det har jag inte haft på flera år så det är nog lugnt!

Ikväll blir det ett avsnitt av Sons of Anarchy innan man nanar kudden. Lite synd att det går så sent. Blir så jäkla trött på jobbet men så får det bli!

Så hödde ni!
Gör som tvätt - häng!

Ovido - Quiz & Flashcards