Alla inlägg den 3 september 2013

Av no-sense - 3 september 2013 13:26

Jo det skulle väll va just snyggt det! Fick höra det av en på jobbet idag att jag borde bli statsminister! Ha ha ha ha haaaaaa. Ja det var otippat må jag lova. Tror inte det skulle bli så väldans bra ändå. Jag å politik! Näää. Not my piece of cake!

Sitter på jobbet nu! Drömmer om varma sandstränder och blågrönt vatten med färgglada fiskar! Suck. Kommer nog dröja innan man kommer iväg på nåt sånt igen tyvärr. Prioriteringarna ligger på en hög gamla skulder just nu som är så jävla tråkiga att dras med. Jag har ju varit driftig och försökt mig på att driva företag. Inte bara en gång eller två utan tre gånger. Inget av det gick vidare bra och på sista försöker blev det konkurs. Jag blev stående med 350 000kr i skuld (enbart efter konkursen sen har man ju huslån och grejer oxå) och utfattig! Jobbat i fyra år och det var va jag fick som lön för mödan! Men livet går vidare påstår dom ju. Även om det blir ganska tungrott! Uschligen vilket tråkigt inlägg detta blev då! Bäst å lägga av. Det är ett av mina stora problem!
Jag vet aldrig när jag ska lägga ner och lägga av!

Ovido - Quiz & Flashcards