Alla inlägg under augusti 2013

Av no-sense - 29 augusti 2013 09:51

Welly Welcome to you!


Helt fel dag att starta blogg på egentligen.


Lite off i sinnet kan man säga.

Och jag vill ju inte starta min blogg med att skrämma iväg de få stackare som fått för sig å gå in för att ta sig en titt.


Sååå .. jag hoppar över alla dagens känslor. Trycker ner dom i tårna och sparar dom till en annan dag.


Vad blir då över. Sorgligtvis inte särskillt mycket. Det är något ni kommer upptäcka med mig om ni orkar läsa vidare. Ena dagen så är hela världen underbar och nästa rasar allt samman. Igen, å igen, å igen.

Men så är det väll för en hel drös av oss antar jag. Livet e fan inte enkelt, det är en av få saker som jag är helt säker på. Man har gått livets hårda skola och nu när man börjar närma sig 35 tycker man ändå att det börjar se lite bättre ut så när kommer man känna att nu är allt precis som det ska vara? Kommer man någonsin komma dit? Antagligen inte, men man slutar ju inte jobba mot det målet för det.


Ja här haglar alla uppmuntarande ord så det är kanske bäst att låta första inlägget inte bli så väldans långt och avsluta med ett litet citat:


"I början av alla stora ting finns en kvinna"

                                                 Alphonse de Lamartine (1790-1869)


Har ingen aning om vem denna människa var men klok va han i alla fall! =)


Have a nica day!






Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards