Alla inlägg den 11 september 2013

Av no-sense - 11 september 2013 00:03

Jag gillar å träna! För det mesta i alla fall. Problemet är att det är så förbaskat tidskrävande! Tid har man ju inte alltid eller rättare sagt aldrig gott om! Mycket har försummats så jag ska kunna träna. Huset, trädgården, sociala kontakter, mannen, barnen. Man känner sig lite väl ego ibland! Ses sen ska ut å springa igen. Tar du disken? Men jag känner att jag måste göra detta nu! Nu när jag har fått upp farten! Så nu samlas dammråttorna på hög så jag kan ut å springa.
Problemet är att det verkar inte räcka med det längre. Går fortfarande ner men det går vääääääääldigt låååååångsaaaaaaamt. Igen.
Tror jag måste dra in röven på gymmet och röra runt lite i träningsschemat med lite styrketräning! :/ Tycker styrketräning är rena döden men troligen ett måste om jag ska komma vidare på min viktresa! Hur gör man det lite roligare? Tar gärna emot tipps!

Men nu väntar sängen!
Jag har hört att sömn ska vara viktigt så god natt och dröm sött!

Ovido - Quiz & Flashcards