Direktlänk till inlägg 25 januari 2014

Massa nyheter!

Av no-sense - 25 januari 2014 20:31

Ja var ska man börja?

Morfars begravning är på lördag. Det blir en dyr historia. Tågresan upp 1600 ca, hotell lika mycket till plus kläder och andra omkostnader runt resan. Måste kanske hyra bil där uppe, vi får se. Men det får kosta vad det kosta vill. Det kommer bli en tung dag. Men det ska bli skönt när det är över.
Jag har precis beställt ett fint blomsterarrangemang från oss i vår syskonskara. Och handblommor att lägga på kistan. Det blir mycket blått för morfar älskade havet och båtar. Han är saknad av många. Han var en person som verkligen lämnar stora spår efter sig. Hoppas man är hälften så bra som han var!! Är jag det är jag nöjd.

Mormor är bättre igen! Men hon har stora problem med sitt hjärta också så hon kan gå bort när som helst. Det kan ske i morgon och det kan ta år till. Men antagligen har hon inte lång tid kvar. När vi var och hälsade på henne så kände man inte igen henne först. Det är inte hon.
Men hemmet hon bor på verkar jättebra. Hon har ett fint rum med egna möbler och foton hemifrån och personalen verkar superba. Det känns skönt att veta det.

Å, ja... någon bebis blev det inte. Mirakel inträffar visst. Orkar inte dra hela den historien då jag bara är så jävla förbannad på socialkontoret i Olofström just nu. Dom satt och sa till oss att det var helt klart att det skulle bli en placering. Dom ville att familjen skulle gå med på en frivilligt men gjorde dom inte det skulle dom tvångsomhänderta pojken och vi skulle inta behöva vara oroliga för att han efter 2-3 år skulle flytta hem till sina föräldrar igen för då skulle det krävas ett mirakel!!!!! Jag antar att det miraklet inträffade lite tidigare än de planerat!!??!!??!!?!?!!?!? Och de kunde inte lyfta luren och informera om detta när de tog detta beslutet!! Nä vi fick ringa för att fråga vad som händer och då kan dom vräka ur sig att det inte blir något och att dom tackar för att vi varit så tålmodiga. FY FAN SÄGER JAG BARA.

SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!! JAG KOMMER ALDRIG .... ALDRIG MER TA ETT UPPDRAG FRÅN OLOFSTRÖMS KOMUN!!!

Bäst att sluta skriva om det nu. Kan bli långrandigt annars! :(


Tror jag ska sluta helt å hållet.
På återseende!

Puss å kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av no-sense - 9 november 2016 15:37

Hejsan hallå haj haj å tjena.   Nu kommer ett ltet inlägg efter ett lååååååångt uppehåll I know. Men jag känner att jag har lite på hjärtat som jag vill ventilera.   Det är ett ämne som man gärna inte diskuterar med någon vare sig man har d...

Av no-sense - 28 december 2015 12:02

Hej igen.. Ja det händet då inte ofta att jag skriver med mindre än en månads mellanrum men jag kände att mitt förra inlägg krävde ett nytt. Jag va ganska långt ner på glädjeskalan när jag skrev mitt förra inlägg. Och jag vet att folk inte menar någo...

Av no-sense - 26 december 2015 14:26

Ja... nu kommer det en mindre roman igen. Jag har nämligen något jag vill be er om. I alla fall er som finns i min närhet. Som ni alla vet äter jag lchf. Och det finns en orsak till det. Jag är sockerberoende. Fjantigt tycker många kanske. Finns det ...

Av no-sense - 30 november 2015 20:28

Jahapp .. ett tag sedan.. som vanligt. Visar ju bara på hur spännande mitt liv är. Inte så mycket att förtälja.   Men det är höst eller tidig vinter och höstdepressionen kom ju som väntat som ett brev med posten. Varje år blir jag mer elle...

Av no-sense - 8 september 2015 08:18

Elgiganten är en farlig affär. Jag sitter och skriver detta på min aldeles splitter nya laptopp som min man köpte till mig. <3 Vi åkte till Elgiganten för att köpa eltandborste till dottern då tandläkaren rekomenderade det efter sista besöket. Råk...

Ovido - Quiz & Flashcards