Alla inlägg den 5 januari 2014

Av no-sense - 5 januari 2014 21:01

Idag känner man sig tom och trött! Jag har knappt gjort någonting idag. Bara tittat på tv och tagit hand om lite disk, lagat mat, gråtit. Thats it.
Och idag har mormor åkt in på sjukhus igen! Lunginflammation. Jag tror inte hon har långt kvar hon heller. Hon var så liten å skör när vi var och träffade henne igår. Man kände knappt igen henne. Idag åkte mamma upp så hon och hennes systrar är hos henne. Allt känns väldigt tungt. Hela familjen känns som helt lamslagen. Det går inte att skriva ner sånna känslor jag har i alla fall inte den talangen.

Och på tisdag är det meningen att man ska börja jobba igen. Om mormor piggnar till så tar jag mig nog till jobbet, om hon inte gör det tror jag inte att jag kommer orka det än.

Nu tog orden slut för idag.

Ovido - Quiz & Flashcards