Alla inlägg den 25 november 2013

Av no-sense - 25 november 2013 11:48

Ja ibland skriver man ofta och ibland inte så ofta! Jag har väll inte känt att jag har haft så mycket att förmedla och det jag går och grubblar på för tillfället tänker jag inte sätta på pränt till allas beskådan riktigt ännu! Men jag kan säga som så att i torsdags förra veckan så fick vi ett samtal som kan komma att förändra en hel massa om det blir av. Ett stor beslut att fatta!
Ni kommer säkert få veta så småningom!

Annars snurrar hjulet på lika fort som vanligt tycker jag. En månad kvar till jul och jag har inte köpt en enda julklapp än!!! Det är hopplöst, det blir väll som vanligt att man stressar runt sen i sista minut och får ångest när man inte hinner med allt man vill. Har inte ens börjat tänka på all pynt och julstädning som ska till. Men det kommer ju säkert bli bra ändå i slutändan!

Nästa lördag blir det i alla fall peoparkaksbak så då kanske man kan hitta den där julstämnigen!

I år infinner sig fredagen den 13 i dec! Första gången sen pappa dog tror jag! Känns lite konstigt. Han har cirkulerat mycket i mitt huvud på sistone! Vet inte varför riktigt! Vissa perioder är det bara så. Tror han är hemma och hälsar på ibland!

Nej . . . . jag är rätt säker på att inom några dagar så kommer det komma ett jätteinlägg här. Som sagt stora förändringar på gång. Tror jag. Hoppas jag! :)

Men tills dess. . .

Ha're najs!!

Ovido - Quiz & Flashcards