Alla inlägg den 1 november 2013

Av no-sense - 1 november 2013 18:57

Kjolen får allt vänta, igen MEN . . . Idag har jag köpt både jacka, skor å mössa helt till mig själv! Å allt i vitt! Ja . . . Inte så klokt beslut men det är snyggt i alla fall! :) I morgon ska jag jobba in alla pengar igen! Övertid mellan kl 06:00 och 16:00!! Blir lite extra pengar nu när julen börjar närma sig! Jag tror vi har bestämt oss för en lugn jul hemma trots andra trevliga inviter till olika familjemedlemmar så blir det nog så. Det har varit så väldigt mycket av allt på sistone så i den mån det går så tänker jag i alla fall försöka göra detta till en stressfri jul! Om det går att genomföra återstår väll å se! :)

Även om klockan bara börjar närma sig sju så känns det som om sängen redan börjar kalla! Så det blir nog en tidig reträtt ikväll!

Gör som tvätt. . . häng!

Ovido - Quiz & Flashcards