Alla inlägg den 14 november 2013

Av no-sense - 14 november 2013 20:46

Idag var jag ute på promenad med en god vän till mig och vi pratade om träning och för första gången på länge så kände jag den där känslan som man får när man verkligen faktiskt tycker det är kul å träna och man vill ta tag i det på riktigt igen! Svårt att beskriva hur det känns så därför blev det en väldigt lång mening! Och ändå känner jag att det inte riktigt går att beskriva den känslan! :) Men jag kände glädjen i träningen idag och jag hoppas det kommer hålla i sig. Tack snälla Tiina som hjälpte mig hitta tillbaka till det!! :) Nu får vi hjälpas åt å hålla den vid liv! :)

Annars har det inte hänt sådär väldans mycket kul denna veckan. Inget värt nämnas i alla fall. Jag har dragits med den här JÄVLA förkylningen men tror ändå den börjar lossa sitt grepp nu. Hoppas jag i alla fall. Det har varit grymt att behöva stiga upp mitt i natten när man mår skit. Igår gick jag 8 km med hundarna efter jobbet. Kom hem fixa käk, duscha la mig i sängen å slötittade på tv. Somnade. Runt kl sju ungefär. Vaknade vid tolv på natten igen fullt påklädd och med en huvudvärk från h-vetet. Upp ta några tabletter, av med kläder och ner i sängen igen. Vaknade inte mer utvilad för det känns det som! Men nu är det fredag i morgon och jag har faktiskt ingenting inplanerat på hela helgen! Ska nog träna och titta på film om vartannat. Klämma in några långpromenader också tror jag. Tänkte precis skriva att jag ska skita i allt vad måsten heter men det kom jag på att det kan jag fetglömma. Måste fixa makens bokföring!!!!!! Varför kom jag på det nu!!! Suck. Ska försöka göra det i morgon så jag har två hela dagar med slappande i alla fall!!

Ja. . . Känner inte att jag har mycket mer än så att dela med mig av idag!

Ska nog faktiskt .. Surprise surprise gå å sova nu.
Ni tror väll snart att det är det enda jag gör! :) Men. . . jag älskar att sova!!

"Laugh and the world laughs with you,
snore and you sleep alone"

"Some people wake up drowsy.
Some people wake up energized.
I wake up dead."

Natti natti, dröm sött, puss å kram!!
Over and out!

Ovido - Quiz & Flashcards