Direktlänk till inlägg 5 oktober 2013

Fullt upp!

Av no-sense - 5 oktober 2013 22:18

Aha. Då va det dags igen. Dagen började med en lååång härlig sovmorgon! Jag bara älskar att sova. Synd bara att det tar så mycket tid. Sen bar det iväg på en liten utflykt till Vittsjö och svärföräldrarna. Det är alltid trevligt att träffa dom. Blir inte så ofta dock. God mat bjöds det också på. Var hemma igen mot kvällskvisten och då slängde jag på mig träningskläderna och gav mig ut och sprang. 12,5 km på 1:22:26. Får man väll vara nöjd med. Men jag gillade inte riktigt rundan idag. Jag (borde inte avslöja detta, det kan ju användas emot en någon dag men) tycker verkligen inte om grodor och paddor!!! Jag tycker verkligen INTE om dom och idag hade nog varenda jävla groda och padda fått för sig att hoppa just på vägen framför mig på min runda idag. Hoppade runt och försökte undvika trampa på de äckliga små krypen hela tiden! Örk! Jag hoppade även för en del löv som råkade se ut som grodor! Blä blä blä! Och på sluttampen på vägen precis utanför hemma sitter det en stor fet äcklig padda och det går rysningar längs hela ryggraden och med 12,5 km i benen är man inte jättepigg men jag lyckades hoppa undan från även detta äckel päcklet! Eeeeeeaawwww!!!! Örk örk örk!!
Och ja. . . jag kommer nog inte springa genom Jämshög igen efter mörkrets infall. Kändes inte helt säkert. Man vet ju vilka ufon som bor där! ;)
Kände av knät lite får hoppas jag kan gå i morgon för i morgon blir det fullknökat med aktiviteter hela dagen. Börjar med lite övertid på jobbet, inventering redan kl 5:30! Får jobba på lite snabbt för halv elva måste vi infinna oss i Sölvesborg för att göra ett MH test på Ella! (En av våra hundar) MH test, för er som inte vet det är ett mentaltest för hundar. Jättekul! Det har jag sett fram emot länge nu. Man kollar hur hunden reagerar i olika situationer för att se om dom är osäkra eller agressiva. Mycket intressant och roligt.
Efter det blir det direkt vidare till tonårskalas. En av Sagas kusiner fyller tonåring! Och efter det skulle jag gissa att man är ganska färdig. Då avslutar man nog kvällen framför Sons of Anarchy.
Nu tänker jag sova! Är väldigt väldigt väldigt trött!

"Sömnen är den enda lycka som man njuter riktigt av först när den är förbi"

God natt god natt, puss å kram!!

 
 
Ingen bild

bitte

5 oktober 2013 22:49

Det men nog din mormors mormor och morfar som spökar för dig i Jämshög :-)

no-sense

6 oktober 2013 05:25

Nja jag tror dom är och spökar där hemma faktiskt!! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av no-sense - 9 november 2016 15:37

Hejsan hallå haj haj å tjena.   Nu kommer ett ltet inlägg efter ett lååååååångt uppehåll I know. Men jag känner att jag har lite på hjärtat som jag vill ventilera.   Det är ett ämne som man gärna inte diskuterar med någon vare sig man har d...

Av no-sense - 28 december 2015 12:02

Hej igen.. Ja det händet då inte ofta att jag skriver med mindre än en månads mellanrum men jag kände att mitt förra inlägg krävde ett nytt. Jag va ganska långt ner på glädjeskalan när jag skrev mitt förra inlägg. Och jag vet att folk inte menar någo...

Av no-sense - 26 december 2015 14:26

Ja... nu kommer det en mindre roman igen. Jag har nämligen något jag vill be er om. I alla fall er som finns i min närhet. Som ni alla vet äter jag lchf. Och det finns en orsak till det. Jag är sockerberoende. Fjantigt tycker många kanske. Finns det ...

Av no-sense - 30 november 2015 20:28

Jahapp .. ett tag sedan.. som vanligt. Visar ju bara på hur spännande mitt liv är. Inte så mycket att förtälja.   Men det är höst eller tidig vinter och höstdepressionen kom ju som väntat som ett brev med posten. Varje år blir jag mer elle...

Av no-sense - 8 september 2015 08:18

Elgiganten är en farlig affär. Jag sitter och skriver detta på min aldeles splitter nya laptopp som min man köpte till mig. <3 Vi åkte till Elgiganten för att köpa eltandborste till dottern då tandläkaren rekomenderade det efter sista besöket. Råk...

Ovido - Quiz & Flashcards