Alla inlägg den 24 oktober 2013

Av no-sense - 24 oktober 2013 14:09

Känner mig som en mosad insekt på en bilruta just nu!

Det är fan inte ok att ge någon en massa hopp om nånting och sen bara mosa ner en i asfalten!!!

Inte ok!!!

Av no-sense - 24 oktober 2013 12:57

Sitter på sjukhuset å väntar på min tur! Jag är ju lite tidig bara sådär 45 minuter tills utsatt tid! Men jag hatar å stressa när man ska iväg på sånt här. När man inte är helt säker på vart man ska ta vägen och man vill absolut inte komma försent så då väntar jag hellre lite längre! Då har jag ju tid med er en stund oxå! :)

Jag är så jäkla nervös! Antingen kommer jag komma härifrån så jäkla glad eller så kommer jag leta rätt på en spade å gräva ner mig!
Jag försöker intala mig att det inte är hela världen om detta nu inte blir av men vem försöker jag lura?!?!? Det går inte denna gången! Jag vill detta alldeles för mycket för det! Jag har redan fått upp hoppat alldeles för mycket så det kommer bli ett hårt fall om det nu inte blir så! Voine voine!!

Ok får tänka på nåt helt annat en stund! Jag ska ju springa lopp igen på lördag! Känner mig i ännu sämre form nu än inför topploppet men det gick ganska bra när jag sprang 5,5 km häromdagen! Gick ganska snabbt men det gäller ju att bara hålla ut i 5 km till sen efter det då! Det är nog där problemet kommer ligga men det ska bli kul ändå!

Nä nu har jag fördrivit 10 min mer er å min kaffe i sjukhuskaffeterian. Man kanske kan förflytta sig till receptionen nu!

Wish me luck!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards