Direktlänk till inlägg 1 september 2014

Självömkan

Av no-sense - 1 september 2014 11:48

Ibland så bara hatar man sig själv så till den milda grad!!!! Alltså va fan är det för fel på mig!!!!! Störd i huvet är vad jag är jävla pucko IDIOT!!! Ställde mig på vågen i morse. FAN!!! Jag visste ju! Ingen överraskning direkt men man blev ändå helt körd i botten! Varför ska det vara så jävla svårt att bara hålla vikten??? Varför???? Varför varför varför???? Ska jag låta det gå åt helvete igen??? Varför?? Fan!!!! Jag fattar inte! Varför är det så jävla svårt. Jag orkar fan inte hålla på så här. Det tar för mycket energi av en. Jag får väll ta å göra en sån där gastric bypass operation så har jag inget val sen. Det är nog det jag behöver. Någon måste ta bort min fria vilja!!! För min vilja leder mig in på väldigt dåliga stigar!!

Ja ja.... men nu så blir det en nystart IGEN för tvåhundraelftemiljonte gången då med bättre matvanor och nytt gymkort. Ett gymkort som jag försökte använda idag. Packade ihop allt gick ner till gymmet (badhuset i Olofström) och så fan så fungerar inte skiten. Jag kommer inte in!!! Å badhuset var också stängt och ingen personal. JÄVLA SKITSTÄLLE !! Fan vad jag är arg idag!! Så jävla lack!!! Helt jävla gråtfärdig faktisk. När dom ändå skär i magsäcken kan dom passa på å lobotomera mig också på samma gång. Blir väll ingen större skillnad ändå!!

Mat å godis är ett helvetes beroende och jag blir aldrig av med det! Aldrig. Minsta lilla jävla motgång i livet så åker man dit igen! Slår aldrig fel!

Sorry... var bara tvungen å kräkas lite!!

Vilket jävla helvetesår detta varit. Det får fan vända nu!

Å helgskiftet har blivit uppsagt igen! Skit. Jag trivs jävligt bra med å jobba helg vill inte INTE gå tillbaka till två-skift. Man har blivit lite bortskämd nu. Dessutom så jobbar gubben min en hel jävla massa nu och kommer ibland inte hem förrän nio - tio en del kvällar. Då funkar det inte å jobba 2-skift så jag bad chefen om nattskiftet istället. Och jag har hört det ryktas om att jag fått det. Vi får väll se. V 41 jobbar jag sista helgen i alla fall! :(

Men vecka 41 längtar jag till ändå!!!! Jag å Daniel ska åka till Prag! Han fyllde 40 i augusti och fick presentkort på ticket så vi bokade mån-fred v 41 i Prag, utan barn, bara vi två!! Helt underbart ska det bli!!! Jag slåss med mitt dåliga samvete över att vi åker utan barnen men vi behöver detta jag å Daniel. Som sagt.... det har varit ett jävla skitår. Det har satt en hel del spår. Så det håller en flytande nu! Man drömmer om Prag och ser fram emot det! Blir hetsbanting fram tills dess.

Slog nog rekord i antal svordomar i detta inlägget. Men jag är jävligt lack idag. Men i morgon är en annan dag. Förhoppningsvis bättre än denna.


Nä... har ingen rolig slutkläm idag

Ha're

 
 
Ingen bild

Helen

1 september 2014 12:03

Hej! Jag undrar lite hur länge du har försökt gå ner i vikt och vad du väger? Jag funderar på att starta en blogg mest för mig själv.. som kommer mestadels handla om (förhoppningsvis) min viktnedgång framöver.. för jag har själv jätteproblem att hålla vikt/fortsätta gå ner.. har försökt gå ner i vikt hundra miljarder gånger, men det är samma för mig som det verkar för dig. Min fria vilja är ett jävla hinder alltså! Hoppas du svarar, men ha det bra annars! blev lite lång kommentar hehe.... :)

no-sense

1 september 2014 13:00

Hej Helen.

Jag har försökt i över tre år. Och jag gick ner runt 24 kg men det har gått väldigt mycket upp och ner. Det har varit skitjobbigt. Trevligt att höra att det finns fler som mig! :) om du startar en blogg så vill jag gärna följa den. Så skicka ett meddelande med en länk i så fall så kan vi kanske försöka stötta varandra! :) Vad glad jag blev av din kommentar.

 
Helen

Helen

5 september 2014 13:57

Hej igen!

Nu har jag startat min blogg och hunnit skriva lite redan :) Du är jättevälkommen om du skulle vilja läsa den. Att du gått ner 24 kg är ju skitbra jobbat! Förstår också om det har vart väldigt jobbigt, eloge till dig som ändå klarat gå ner så mycket. Skulle va kul om vi kunde försöka stötta varann! :) Hoppas vi hörs mer, nu har du en ny följare! :)

http://mellantinget.bloggplatsen.se

no-sense

11 september 2014 21:24

Hej igen. Ja vad roligt att du startat en blogg. Som du märker är jag inte särskilt aktiv på min. Vad har du för adress till din blogg? Det skulle vara kul att följa den! Och det har tagit mig nästan 3 år att gå ner 24 kg så det har varit en lååång krokig väg! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av no-sense - 9 november 2016 15:37

Hejsan hallå haj haj å tjena.   Nu kommer ett ltet inlägg efter ett lååååååångt uppehåll I know. Men jag känner att jag har lite på hjärtat som jag vill ventilera.   Det är ett ämne som man gärna inte diskuterar med någon vare sig man har d...

Av no-sense - 28 december 2015 12:02

Hej igen.. Ja det händet då inte ofta att jag skriver med mindre än en månads mellanrum men jag kände att mitt förra inlägg krävde ett nytt. Jag va ganska långt ner på glädjeskalan när jag skrev mitt förra inlägg. Och jag vet att folk inte menar någo...

Av no-sense - 26 december 2015 14:26

Ja... nu kommer det en mindre roman igen. Jag har nämligen något jag vill be er om. I alla fall er som finns i min närhet. Som ni alla vet äter jag lchf. Och det finns en orsak till det. Jag är sockerberoende. Fjantigt tycker många kanske. Finns det ...

Av no-sense - 30 november 2015 20:28

Jahapp .. ett tag sedan.. som vanligt. Visar ju bara på hur spännande mitt liv är. Inte så mycket att förtälja.   Men det är höst eller tidig vinter och höstdepressionen kom ju som väntat som ett brev med posten. Varje år blir jag mer elle...

Av no-sense - 8 september 2015 08:18

Elgiganten är en farlig affär. Jag sitter och skriver detta på min aldeles splitter nya laptopp som min man köpte till mig. <3 Vi åkte till Elgiganten för att köpa eltandborste till dottern då tandläkaren rekomenderade det efter sista besöket. Råk...

Ovido - Quiz & Flashcards