Alla inlägg den 14 december 2013

Av no-sense - 14 december 2013 21:48

Idag är ingen bra dag. Jag känner mig trött, sliten å utarbetad. Det är grejer non stopp hela tiden! Och idag orkade jag inte hålla god min utan jag tillåter mig själv att sura lite. Inte uppskattat av alla. Skiter jag i. Jag längtar bort. Vart? Vart som helst. Helst varmt. Men men. I morgon är en annan dag. Ibland undrar man om man inte tagit på sig för mycket. Orkar jag med allting egentligen? Stort hus, trädgård, man, barn, hundar, jobb. Bara det här huset känns övermäktigt ibland. Jag trivs väldigt bra men ibland undrar jag om det är värt det. Inte bara all städning utan pressen man känner över att hålla det i ett bra skick. Som det är nu så står det bara och förfaller. Stor jävla fuktskada som bara står och blir värre och värre. Och det finns inget jag kan göra åt det. Inte ett jävla dugg. Och det är jobbigt satan.
Känns som man har fullt upp bara med att försöka hinna med sig själv ibland. Men det finns ju inga andra alternativ än att orka med. Och så får man bryta ihop lite ibland bara. I morgon kommer man vara tillbaka ,"fritt for fight" som vanligt igen. Men än så länge känner jag för å sura lite till.

Nu rundar jag nog av kvällen med lite tv. Antagligen visar dom väll bara skit som vanligt. Men jag orkar säkert inte hålla mig vaken så länge vilket fall så det kan ju kvitta.

Avslutar med ett citat från Gemma i Sons of Anarchy

"And what is it you think I need? Love?
Only men need to be loved sweetheart.
Women need to be wanted."

That's all folks.

Natti natt.

Ovido - Quiz & Flashcards